Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

Zabawa kosmetyczna ;)

Witam Wszystkich :)
Zostałam zaproszona do zabawy kosmetycznej przez Carse :)
Zastanawiałam się, co napisać, alei brak czasu i natłok innych obowiązków nie pozwoliły mi tego zrobić wcześniej :)

    Przede wszystkim nie używam zbyt wielu kosmetyków. długi czas eksperymentowałam z różnymi firmami, ale w końcu postawiłam na dwie: Nivea i Avon.


A więc...

1. Na pierwszym miejscu stawiam krem. Najlepiej lekki, szybko się wchłaniający.
W tym wypadku jest to Nivea Soft.
2. Nie używam żadnych podkładów, fluidów ani innych takich .
Następnie kredka do oczu. I tu stawiam na Avon. Kredki tej firmy dobrze się nakładają i co najważniejsze są wysuwane, a nie do temperowania.
3. Po kredce czas na tusz do rzęs. I tu także stawiam na Avon. Tusze wybieram różne, ale zawsze z jednej firmy.
4. Następna jest pomadka. moja jest wysuwana też firmy Avon :)
5.No i perfumy.
Te staram się dobierać razem z dezodorantem, jeśli jest taka możliwość.
Ostatnie to Little white dress  również firmy Avon.
To wszystko co mam do powiedzenia o kosmetykach :)
Szampony, żele pod prysznic, odżywki do włosów, balsamy to zwykle firma Nivea :)

Moje drogie. A teraz zasady naszej zabawy :
-Podać 5 kosmetyków, bez których nie wychodzisz z domu,
-Podać nazwy firm,można dodać zdjęcia,
-info, kto Cię zaprosił do zabawy ,
-Zaprosić kolejne 5 blogów do zabawy :))

  Ja zw swej strony zapraszam - jeśli oczywiście mają ochotę się bawić :)

1.Agu-się
2.Kasię
3.Katarzynę
4.Iwonkę
5.Gugę
6.Pimposhkę :)
  Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :))
Betty ;)

p.s.
Wszystkie zdjęcia w dzisiejszym wpisie pochodzą z internetu. ;)

1 komentarz: