Obserwatorzy

środa, 8 lutego 2012

Serialowe - podaj dalej

  Witam Wszystkich.
Zostałam zaproszona do serialowej zabawy przez Kasię :)








Zasady: 
1. Opublikuj logo zabawy na swoim blogu. 
2. Napisz kto cię zaprosił do zabawy. 
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących bloga.
4. Wymień i opisz swoje ulubione seriale:)
          Do zabawy zapraszam :
Co do seriali... Nie przepadam za nimi specjalnie, chociaż... jest kilka na które lubię popatrzeć:)
Pierwszym z nich jest kultowy serial Alternatywy 4 - mogę oglądać go zawsze -i nigdy mi się nie znudzi :)                                                                                                                    
                                
Drugim  naszym krajowym serialem jest Ranczo - to film z którego można się śmiać na każdym kroku ;)
Kolejny jest serial brytyjski Co ludzie powiedzą? - perypetie Hiacynty zawsze mnie bawią :))
No i został jeszcze... Mentalista -ten serial oglądam sporadycznie, ale lubię ;))

To chyba tyle w sprawach seriali :))
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie  i przypominam, że niedługo losowanie mojego Candy :))
Betty

p.s.
Zdjęcia pochodzą z internetu ;))

3 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Ci za zaproszenie do zabawy, muszę odmówić udziału bo...ja w ogóle nie oglądam telewizji, ale jest mi miło, że pomyślałaś o mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wiedzieć co lubisz oglądać :)

    OdpowiedzUsuń