Obserwatorzy

czwartek, 8 września 2011

Powtórka z szycia.

  Witam Wszystkich bardzo serdecznie :)
  Cieszę się że podobała się Wam moja wycieczka. Obiecuję Wszystkim Dziewczynom z Wrocławia i okolic, że w przyszłym roku jak tylko będę się tam wybierać, napiszę o tym i...mam nadzieję że się spotkamy :))
  Dziś znów szyciowo -kosmetyczkowo. Okazało się że jest zapotrzebowanie, więc szyłam...
Dziękuję Wszystkim za miłe słowa zawarte w komentarzach, dziękuję że do mnie zaglądacie.
   Pozdrawiam Was serdecznie :))
            Betty

17 komentarzy:

  1. Fajne te kosmetyczki,tylko się cieszyć,że jest takie zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kosmetyczki!! Mam i ja, bo mamie zakosilam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przydatne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. PIękne prace, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczki przydatne na różności. Szczególnie beżowe zwróciły moja uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kosmetyczki ,więc nie dziwie się ,że jest zapotrzebowanie :) Super !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja taką mam i jest świetna, poręczna i bardzo przydatna w torebce :)
    Pozdrawiam Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko -jak juz wczesniej wspomnialam ,robisz cudne kosmetyczki.Ja mam taka od Ciebie i jest wspaniala,bardzo sie cieszę i jeszcze raz dziekuje:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przydatne,pożyteczne i śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. hello,

    very lovely makepubagst


    greatings send you Conny

    OdpowiedzUsuń
  11. Są prześliczne na zewnątrz i w środku - mam taką to wiem :) Nie dziwi, że się tak wszystkim podobają! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne i fajne kosmetyczki!Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na blogu.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam taką, więc nie dziwi mnie, że się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń