Obserwatorzy

wtorek, 23 sierpnia 2011

Przyszły pocztą :)))))

   Witam Wszystkich :)
Chciałabym zacząć od podziękowań za życzenia urodzinowe :)) Dostałam ich całą masę, dziękuję za maile ,cudne kartki pocztowe , upominki oraz za wszystkie te składane mi w komentarzach -Dziękuję :)))
  Teraz czas na chwalenie się :))
Dostałam masę cudowności :)
 od Madzi z Naszych Haftów :)) - Madziu wszystko sliczne,zrobiłaś mi ogromna niespodziankę Dziękuję :))

 od Iwonki  :))- która kiedyś miała bloga, ale.... niestety już nie ma... Iwonko, herbatka jest pyszna,ja również mam nadzieję że się jej napijemy wspólnie :) Dziękuję :))
od Janeczki  :))) Janeczko teraz mam komplet biżuterii-Dziękuję :))
od Bożenki z Naszych Haftów -Dziękuję kochana :))
oraz od Agnieszki  z Naszych Haftów (pokręconej) :)) Dziękuję ci kochana, wszystko jest cudowne:)))
   Chciałabym zaznaczyć że dostałam też wiele upominków wcześniej, przed urodzinkami, pokazywałam je na blogu, min. od Zuli oraz od Iwonki   :))
Wszystkim Wam bardzo, bardzo dziękuję :)))

Pozdrawiam
   Betty



4 komentarze: