Obserwatorzy

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Po prostu....Ustka ;))

11 komentarzy:

  1. Ech.. jak bym chciała nad morze :( Z 10 lat nie byłam :(Nam Czarnym wprawdzie między czasie, ale nasz Bałtyk najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak ja bym chciała tam być, byłam w zeszłym roku i Ustka mnie zauroczyła jest piękna....
    pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, a ja nigdy jeszcze nad morzem nie bylam :( Udanego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. *gooocha* -nasz Bałtyk jest piękny o każdej porze roku :)
    violetta666- w Ustce bywam dwa razy do roku na spotkaniach z przyjaciółkami :) Mamy tam swoje "Sabaty". mnie też zauroczyła :)
    Katarzyna - jeszcze zdążysz być :) Któż to wie? Może jeszcze i w te wakacje? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Ustka jest śliczna, prawda/
    Już dwa lata mieszkam 20km od Ustki a ciągle mówię moja;-0

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Ustke!!!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. barbaratoja -tak jest tam pięknie :)) Odwiedzę ją znów w październiku :)
    Nitki A Nitki -Ja też lubieto miasto :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nad polskim morzem są naprawdę niesamowite plaże!!!!Aż wstyd ,że byłam tam tylko raz przez trzy godziny!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. malaala -jeszcze nie raz będziesz miała okazje byc nad naszym morzem :)
    Lucynko ,Aniu w małym domku -zawsze można pojechać :))
    Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń